نمایه نویسندگان

آ

  • آرمند، محمد بررسی چالش‌ها و مشکلات آموزش مجازی از نظر معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 11-21]

ا

  • احمدپور، روژینا بررسی چالش‌ها و مشکلات آموزش مجازی از نظر معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 11-21]
  • احمدی ده قطب الدینی، محمد اثرات مستقیم و غیرمستقیم مولفه های مدل پذیرش فناوری دیویس بر پایداری در کاربرد فناوری در فرایند آموزش معلمان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-34]
  • اسلامی نژاد، طاهره تاثیر تدریس مبتنی بر الگوی هفت مرحله ای آیزنکرافت بر درگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان شهربابک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-9]

ب

  • برهانی نژاد راینی، سمیه اثربخشی آموزش مبتنی بر موک در درگیری تحصیلی و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه یازدهم شهرستان راور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]

ت

  • تاجیکی، شهربانو نقش سودمندی و سهولت ادراک‌شده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-11]

ج

  • جلال آبادی راوری، مجتبی اثربخشی آموزش مبتنی بر موک در درگیری تحصیلی و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه یازدهم شهرستان راور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]

ح

  • حجتی، طیبه بررسی چالش‌ها و مشکلات آموزش مجازی از نظر معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 11-21]
  • حسینی، حیدر نقش میانجی وابستگی به اینترنت در رابطه بین اضطراب کامپیوتر و آسیب های اسکلتی در دانشجویان پیام نور یزد در دوران همه گیری کرونا [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-44]
  • حسینی، حیدر مقایسه شاخص توده بدنی، اعتیاد به فضای مجازی و اضطراب قلبی در معلمان فعال و غیر فعال شهرستان مروست [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 55-63]

خ

  • خجسته، سعیده اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از سامانه شاد بر انگیزه پیشرفت و مدیریت زمان دانش آموزان در زمان همه گیری بیماری کرونا [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 45-54]

د

  • دیباج، الهه بهبود مهارت‌های شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینی‌شهر در بستر یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
  • دشتی خویدکی، محمد حسن نقش میانجی وابستگی به اینترنت در رابطه بین اضطراب کامپیوتر و آسیب های اسکلتی در دانشجویان پیام نور یزد در دوران همه گیری کرونا [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-44]
  • دشتی خویدکی، محمد حسن مقایسه شاخص توده بدنی، اعتیاد به فضای مجازی و اضطراب قلبی در معلمان فعال و غیر فعال شهرستان مروست [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 55-63]

ر

  • رادمهر، علی واکاوی چالشها و فرصتهای آموزش شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی (یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-53]
  • رازقی، سعید نقش سودمندی و سهولت ادراک‌شده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-11]
  • رضایی، اکبر اثربخشی آموزش مبتنی بر موک در درگیری تحصیلی و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه یازدهم شهرستان راور [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
  • رمضانی، جواد مقایسه شاخص توده بدنی، اعتیاد به فضای مجازی و اضطراب قلبی در معلمان فعال و غیر فعال شهرستان مروست [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 55-63]

س

  • سالاری، علی اصغر تاثیر تدریس مبتنی بر الگوی هفت مرحله ای آیزنکرافت بر درگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان شهربابک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-9]

ص

  • صفرپور دهکردی، سپیده نقش سودمندی و سهولت ادراک‌شده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-11]

ط

  • طایفی، سمانه نقش میانجی وابستگی به اینترنت در رابطه بین اضطراب کامپیوتر و آسیب های اسکلتی در دانشجویان پیام نور یزد در دوران همه گیری کرونا [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-44]

ع

  • عطایی، اعظم مقایسه شاخص توده بدنی، اعتیاد به فضای مجازی و اضطراب قلبی در معلمان فعال و غیر فعال شهرستان مروست [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 55-63]

ف

  • فرج دنیوی، سارا پیش بینی مشکلات رفتاری کودکان بر اساس استفاده آسیب زای مادران از شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 27-33]

م

  • مهرپارسا، سحر رابطه سواد دیجیتال و واسطه‌گری والدین با ریسک‌های آموزش آنلاین با توجه به نقش میانجی خودکنترلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 35-44]